Thursday, May 31, 2012

Punkter


  • Regnen siler ned. 
  • Altandøren står åben, så jeg kan høre og dufte den allersidste forårsregn. 
  • Aftenens soundtrack er leveret af Scott Walker. 
  • Min redaktør er irriteret, fordi jeg har misforstået hende. 
  • Jeg ved ikke, hvad jeg ville gøre uden skype. Græde?  
  • Nyder kirsebær og andre gode sommerspiser. 
  • Læser som en gal for tiden. En træt galning. 
  • Berlin har været min hjemby i 4 måneder og 2 dage. 
  • Jeg glæder mig til atter at bo i København igen. Tæller dagene med en blanding af berlinermismod og glædesbobler. 
  • Klaveret bliver brugt til at spille Amelie-musik på, mens tankerne flyver mod fremtiden.
  • Jeg tror, jeg elsker og er elsket mere end nogen nogensinde før... 
  • ...og jeg er lidt beklemt ved at sige (skrive) det højt. 


2 comments:

  1. Rare punkter, især det næstsidste.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja! Og nyt punkt: Har fået lov at tage hjem om to uger - så jeg kan se min elskede og opleve en af mine bedste veninder i Tivolis koncertsal. Kærlighed.

      Delete