Tuesday, May 15, 2012

Moderne nomade

Siden jeg flyttede til Berlin d. 29. januar i år, har jeg fløjet 20 gange.
...
...
...
Det dælme meget fløjeri.

Jeg har taget toget en enkelt gang - men det tager over 7 timer, så det er kun, når jeg ikke skal nå noget, at jeg tager den tur - det koster alligevel nogenlunde det samme.

Alligevel... gennemsnitlig billetpris på 400 x 20...

Nej. Nejnejnej, har faktisk ikke lyst til at lave det regnestykke. 

Jeg har heller ikke lyst til at tænke på, hvor meget jeg forurener. Men jeg bliver ikke fornærmet, hvis du kalder mig miljøsvin. For det er jo det, jeg er...

I det mindste har jeg ikke nogle flyveture planlagt den næste lange tid. Bliver også så træt af alt det ventetid. Den her Truth Facts er meget sand.

En af mine veninder kalder mig en jetset nomade. Det lyder jo meget swag. Jeg kan se frem til en knap så jetsettet pendlertilværelse til efteråret, når Aarhus og studiet igen kalder. Glæd jer til futtogsbilleder. Indtil da har jeg 'semigjegsidderietfly'-billeder coming out of my yin-yang... And there was much rejoicing.



2 comments:

  1. Hej Ida

    JEg faldt lige over din blog (jeg følger dig muligvis også på instagram...?), og jeg ville høre dig, om du kan anbefale nogle hoteller (der er til at betale) i Berlin?

    Mange hilsener
    Caja
    cajapetersen@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Hej Caja,
    Det er meget muligt, du følger mig på instragram - der hedder jeg Ida Kys.

    Mht hoteller i Berlin, så må jeg desværre skuffe dig, da det er mange år siden, jeg har boet på hotel i Berlin, da jeg altid overnatter hos venner og nu har mit eget sted... Jeg håber, du finder et dejligt og betaleligt sted, når du skal til den skønne by.

    ReplyDelete