Saturday, January 21, 2012

Noget ægte

På toppen af Frederiksberg, under himlen og stjernerne, har jeg fundet mig en lun bjørnehule. Der er trygge arme, strålende kærlige øjne og masser af latter, højtlæsning, intellektuelle udfordringer, kulturopdagelser, fjolleri, musik, nattesamtaler, radio, rødvin og ro.
Det er mere, end jeg nogen sinde havde drømt om.  
Det er det bedste i verden. 

Søndag i næste uge flyver jeg til Berlin. I 6 måneder skal jeg være der. 
Av... midt i al glæden over det forestående eventyr. 
Det er godt, at det er forår lige om lidt, så bjørnen kan lokkes ud af sit vinterhi. Og bjørnen er jo trods alt Berlins vartegn... 

Kys,
Ida

3 comments:

  1. Se eventuelt mine guider. For eksempel den her.

    http://hvasnakkerduom.blogspot.com/2010/07/de-bedste-steder-i-berlin.html

    Hvis du mangler inspiration i Berlin.

    ReplyDelete
  2. Kære Ida. Hej og HURRA for, at du er her igen. Og jeg husker noget med, at du ledte efter sommerfugle i maven. Hvor er det fint, at du har fået dem og mere til! Jeg glæder mig til at følge med dig på eventyr, og mon ikke Bjørnen synes det er sejt (ovenpå trist), at du tager afsted?

    ReplyDelete
  3. Tak for tips, Uden Relevans.

    Emma, ih, ligefrem hurra? Tak tak. Ja, sommerfuglene er kommet i høj grad. Bjørnen synes lige præcis, at det er sejt og ville ønske, han bare kunne tage med, så det ikke var trist overhovedet. Jeg glæder mig til at vise ham mit Berlin og opdage et andet sammen.

    ReplyDelete