Tuesday, January 31, 2012

Stjerneregn

Mit - og selvfølgelig resten af SPEkTRs - hjertebarn udkom i går: PERSONETICS. Tænk jer, om jeg ikke vågner og ser beskeden fra Manoj: "5 ud af 6 stjerner..."
De gode anmeldelser blev ved med at rulle ind resten af dagen.
Det var min "første" dag i Berlin, (som om det ikke gjorde mig jublende nok), og så samtidig at få fantastisk respons for noget, man har lagt så meget energi, tid og kræfter i?!
Det er den lækreste fornemmelse.

Glæder mig til fredag og koncert på Hovedbiblioteket. Hvilket betyder, at jeg flyver hjem til København allerede torsdag aften. What, jeg er jo lige kommet til Berlin?!
Men det bliver skønt. Der er jo én, der skal kysses og krammes lidt (meget) på i samme ombæring.

Det næste halve år bliver virvelvindshektisk, og jeg er allerede lidt rundtosset. Håber jeg kan holde en fod på jorden - men så heller ikke mere, da jeg også skal svæve lidt rundt under skyerne...

Kys,
Ida

P.s. Vores nyeste musikvideo - den er så tosset. Jeg elsker den! Den er lavet af Malthe Fischer fra nu (desværre) hedengangne Oh No Ono:

No comments:

Post a Comment