Tuesday, February 8, 2011

Flowers from mom



On top of the cold from hell, this weekend my back gave out, and I was tied to my bed.
My mom felt so bad for me, so she drove in from my parents house sunday (only 30 minutes away, but still) with an electrical warming-pillow (is there a proper name for it in english?), so I could have it on my sore back and hopefully get better. (I did - I had a hard time walking yesterday, but today has been much better.)
With her she brought lovely, white hyacinths and what seemed like half the supermarkets fruit- and vegetable isle. My kitchen is stacked with healthy goodness.

Hooray for moms!

Love,
Ida

4 comments:

  1. Nåh for en sød mor. Jeg håber virkelig snart du er ovenpå igen. Det er synd for dig :(

    ReplyDelete
  2. Ja, hun er en elskling.
    Tak skal du have, jeg er også træt af, at være sådan et sygt skvat hele tiden. Nu må det snart være nok.

    ReplyDelete
  3. sød mor, velfortjent pleje og omsorg, frugt & grøntsager = happy ida! hvor er det topgodt. jeg havde gerne cyklet forbi med den til dig, hvis bare jeg havde en varmepude.

    ReplyDelete
  4. Tak Linda.
    Jeg vidste slet ikke, at en varmepude var så god - men det vidste min mor! Det er sådan noget fantastisk viden, som kun mødre har. De er nu en god opfindelse.

    ReplyDelete