Sunday, December 26, 2010

Great gifts





What I most wanted this christmas isn't something that you can wrap and give as a present.
It didn't come to me, but it may still fall into my arms at any time to come, so I'm still dreaming.

But I did get some wonderful presents. My mormor gave me a Bjørn Wiinblad jar that I'm gonna store tea in. My godmother gave me some mooomin-porcelain to my ever-expanding collection, and my parents gave me Murakamis 'The Wind-Up Bird Chronicle', Miyazakes 'Ponyo', a howling wolf (love it!) and a beautiful deer-couple as earrings. Way too much. But I love it all.

Love,
Ida

P.s. I need a haircut!

8 comments:

  1. drøm videre; pludselig er den der. lige foran næsen. venter bare. på dig. men sikke nogle fantastisk betænksomme gaver. skal vi dele lidt?

    ReplyDelete
  2. Jeg kan aldrig ikke drømme... til trods for bitre skuffelser, så er det en rislende lykkerus, når intense drømme går i opfyldelse.
    Ja, er jeg ikke blevet vidunderligt begavet? De er som skabt til at dele ud af... :)

    ReplyDelete
  3. Nej, nogle fine øreringe! Du skulle vel aldrig være typen, der har ønsket dig dem, og derfor ved hvor de kommer fra?
    Trækopfuglens krønike fik jeg også, men jeg har den i forvejen og tænker at bytte til Kafka på stranden. Jeg ELSKER Haruki Murakami, du har virkelig en god bog foran dig :)

    ReplyDelete
  4. Jeg har ikke ønsket mig dem, men min mor har købt dem i den forretning, hvor hun arbejder (Couch i Hørsholm), så hvis du ikke lige selv bor i nærheden, kan jeg spørge hende om, hvem der laver dem.
    Jeg har lige læst Kafka på stranden, min første Murakami-bog, så derfor røg fugle-bogen på ønskelisten. Glæder mig til at komme i gang med den. Er vild med hans univers og idéer.

    ReplyDelete
  5. Hvor er den sød, den kaffe/the-kop på dit billede!

    Vill forresten også bare sige at jeg synes dit lidt røde billede du har bag hele din blog er helt fantastisk! Hvor er det sejt og hvor giver det bare det hele en god følelse!

    ReplyDelete
  6. Ej, tusind tak Linn!

    Jeg er også selv ret glad for baggrundsbilledet. Det er min gade, og jeg tog det en fantastisk morgen på vej hjem efter en fantastisk aften/nat med gode venner i min elskede by.

    ReplyDelete
  7. Jeg så Ponyo i julen :) Heeeeeeerlig film!

    ReplyDelete
  8. Ja, den er så dejlig. Elsker bare Miyazakes film og univers.

    ReplyDelete