Wednesday, December 8, 2010

Recommendation


Politiken, my favorite danish newspaper, has made a musical giveaway.
Every christmas day you can download a song for free by a danish band.
This days giveaway is by 'I Got You On Tape', fronting the amazing singer Jacob Bellens - his voice is soooo comforting, and it really made my spirit high.
So here's a link:
Free music - yay!

For you english readers, just scroll down 'till you see a red christmasgift - on it there's a button which says 'download'. You can also stream it.
Easy as pie.

Love,
Ida

2 comments:

  1. Det havde jeg slet ikke spottet, så JUHUH for god, gratis musik. Og tak fordi du deler. Finder jeg snart flere af dine rare skriverier i musikmagasinet over dem alle?

    ReplyDelete
  2. Det var da så lidt. Det gælder om at dele de små glæder her i livet med gode mennesker!
    Jeg har kun skrevet én artikel til decembernummeret, men tror det er blevet forsinket fra pressen - har i hvert fald ikke set det. Og det var med de dér Sun Airway, som jeg interviewede for efterhånden "længe" siden.
    Men jeg har måske et andet freelance-arbejde på vej - skal nok skrive, hvis det bliver til noget.

    ReplyDelete