Sunday, January 30, 2011

Winterjazz




Not only did I see a movie alone on friday, I also went to a concert alone... (does that make me a loser? Or a maverick?)
Well, I just can't get enough of music, especially not when it's free and just where I live. So I went to the Winterjazz Festival and heard Kresten Osgood + Co. live in concert.
I'm not a big expert on jazz, so I thought I needed some liveexperience. It didn't thrill me, but it was interesting.
Today I'm going to see another free concert with Cæcilie Norby at 15, also at The National Gallery of Denmark. Yeah - wouldn't you know? I've never been there to see art in the 8 years I've lived near by, but as soon as there is free music, I'm there in a heartbeat. Geek!

Wanna come with?

Love,
Ida

4 comments:

  1. det er supersejt at gå til koncert alene, er desværre aldrig selv nået dertil. Har kun gjort det med biografen. Synes det giver en dejlig ro.

    Jeg har for øvrigt bestilt Boy A hjem, så nu venter jeg bare på at posten leverer den!

    ReplyDelete
  2. Jeg går relativt ofte alene til koncert. Det generer mig egentlig ikke. Selvfølgelig ærgerligt, når man har haft en livsomvæltende oplevelse, at man så ikke har nogen at dele den med. Men så har man noget at fortælle om.

    Yay, Boy A!

    ReplyDelete
  3. Hov - var også på statens til cæcilie nordby, med mand og fire unger. Men så dig ikke...
    Kan godt lide at gå til koncert alene også.
    Nød du det?

    ReplyDelete
  4. Jamen, hov! Jeg så heller ikke 6 superhelte i diverse størrelser. Kiggede ellers meget rundt.

    Jeg gik faktisk 40 minutter inde i koncerten, da jeg skulle nå en anden aftale. Synes det var ok interessante fortolkninger, og sjovt med de klassiske sange gone jazzzz, men det var lidt langskægget i længden, hvis du spørger mig. Var ellers ret spændt, da hun fik en fænomenal anmeldelse i Politiken i efteråret, og det var særligt den i tankerne der fik lokket mig ud i søndagskulden. Men bestemt positivt.

    ReplyDelete